Vuodatuksen huoltokatkon aikana valmistuivat loputkin Kesäyönhullutus-työt.  Tässä KYH 20 eli Novita Kotiväestä virkattu liivi.  Ohje löytyy Novita 2/97 lehdestä.

Seuraavaksi valmistui KYH 9 eli villatakki minulle.  Lankana tässä on Sandnes Sisu ja ohje on lehdestä Novita 1/2001.  Tästä tuli todella mukava ja lämpimän tuntuinen, varmasti suosikkineuleeni ensi talvena. 

Viimeinen valmistunut KYH-työni oli # 17 eli paita 1:12.  Tähän löytyy 1:1 ohje lehdestä Novita 4/2000 (alkuperäinen ohje lienee joskus ollut Vogue Knitting-lehdessä) ja lankana käytin Venne Colcotonia.

Olen nyt ollut hieman kahden vaiheilla blogin jatkamisen suhteen.  Alunperin perustin tämän blogin, jotta voisin itse myöhemmin katsoa, mitä kaikkea onkaan vuosien varrella tullut tehtyä.  Mutta nyt kun suurin osa kuvista on kadonnut Vuodatuksella olleen sähkökatkon vuoksi, niin on kyllä hieman turhautunut olo.  Kyllähän nuo kuvat minulla itselläni on tallessa, mutta en minä niitä tänne aio uudestaan siirrellä.   Enkä usko, että tilanne mitenkään muuttuisi, vaikka vaihtaisin Vuodatuksesta jonnekin muualle; samat riskit ne on muillakin palveluntarjoajilla.

Jossain vaiheessa minusta oli myös tosi jännää ajatella, että olen sisällöntuottaja nettiin.  Mutta tajusin kyllä aika pian, että tämä minun tuottamani sisältö ei ole mitenkään merkittävää tai erikoista , joten ei senkään vuoksi ole syytä jatkaa.  Toisaalta on kyllä kiva saada palautetta ja kommentteja tekemistään töistä, ja ehkä minä niiden vuoksi vielä jatkankin .

Ruusut ovat muuten kukkineen harvinaisen upeasti tänä vuonna.  Luulisin sen johtuva siitä, että kirvoja ei juurikaan ole ollut.  Tässä neidonruusu, tuoksua en valitettavasti voi välittää: