Uskomatonta, mutta sain vielä lisää postia SNY-enkeliltä!  Tällä kertaa paketissa oli virkattu pussukka, johon minun pitäisi vetoketjusta ja vetoketjunompeluohjeista päätellen, itse ommella vetoketju kiinni.  Iik!  Minun kyseenalaisilla ompelutaidoillani se vaatii kyllä suurta valmistautumista ja oikeaa mielenlaatua.  Lisäksi paketissa oli kaksi kerää alpakkalankaa juuri minun lempivärissäni.  Siitä tulee taatusti jotakin minulle itselleni.

Olen ollut kotona sairaan lapsen kanssa eilisen ja tämän päivän ja tänään askartelin toissapäivänä SNY-enkeliltäni saamani enkelipakkauksen enkelin valmiiksi.  Siitä tuli ihan kiva.  Mutta täytyy tunnustaa, että tämä kuului taas niihin töihin, joista tulisi toisella kerralla jo paljon parempi.  Minulla löytyisi kyllä villaa kotoakin, joten jos vielä innostun ennen joulua, niin saatanpa vaikka tehdäkin toisen.