Sain tämän tunnustuksen Enkulin käsityöt-blogista.  Kiitos!

 

Tähän pitäisi nyt kertoa kahdeksan totuutta itsestä:

 

1.  Näin keväällä tulee mieleen tietysti puutarha.  Olen täysin onneton puutarhuri.  Pidän lähestulkoon kaikista rikkaruohoista, enkä raaski kitkeä niitä, joten ne valtaavat aina kaikki kukkapenkit.  Kasvimaata en ole yrittänytkään siitä syystä pitää enää moneen vuoteen.

2.  Edelliseen liittyen, olen myös onneton ruukkukasvien hoitaja.  Kasvi kuin kasvi yleensä kuolee minun hoidossani noin viikossa.  Hengissä meillä on vain kasveja, jotka pärjäävät pitkiäkin aikoja ilman kastelua, siis kaktuksia, juoru ja fiikus.

3.  Haluaisin oppia kaikenlaisia käsityötaitoja, mutta jotenkin olen jymähtänyt tähän neulomiseen, kun se on helpointa, kun sen jo osaan.  Olen nyt kuitenkin yrittänyt ihan tietoisesti opetella myös virkkaamaan.

4.  Rakastan suklaata ja syön sitä ihan liikaa.

5.  Taidan myös juoda teeta liikaa.

6.  Neulomisen, suklaan ja teen lisäksi minulla ei taida muita paheita olla, olen siis aika tylsä tyyppi.

7.  Leivon mielelläni, mutta ruoanlaitto tökkii.

8.  Mieluisin kotityöni on pyykinpesu.

En jaa tätä nyt eteenpään kenellekään tietylle, mutta pokaalin saa ottaa, ken haluaa.